Regulamin

 

Regulamin sklepu internetowego www.moto-mix.pl

 

Informacje ogólne

 

1.  Regulamin określa zasady świadczenia usług przez sklep internetowy działający pod adresem www.moto-mix.pl, zwanego dalej sklepem. Jego akceptacja jest warunkiem korzystania ze sklepu.

2.  Sklep internetowy, działający pod adresem www.moto-mix.pl, prowadzony jest przez P.P.H.U. Moto Mix z siedzibą w Świdniku-Franciszków (21-040) przy ul. Szkolnej 33, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej o numerze NIP: 713-102-28-33, Regon: 430555676.

3.  Sklep internetowy, działający pod adresem www.moto-mix.pl, prowadzony jest przez P.P.H.U. Moto Mix z siedzibą w Świdniku-Franciszków (21-040) przy ul. Szkolnej 33, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej o numerze NIP: 713-102-28-33, Regon: 430555676.

 

Korzystanie ze sklepu

 

4.  Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (dz. u z 2002 r. nr 101, poz. 926 z póľn. zm.) dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone do bazy danych sklepu wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia. Reguły dotyczące polityki zbierania, magazynowania oraz przetwarzania danych osobowych, przedstawione zostały dokładniej w polityce prywatności sklepu. Dokument ten jest integralną i nierozłączną częścią niniejszego regulaminu.

5.  Po przyjęciu zamówienia przez sklep, na adres e-mail klienta zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca zamówienie. Zamówienia z opcją za pobraniem wymagają potwierdzenia poprzez kliknięcie w link potwierdzający. Link wysyłany jest na e-mail podany przy składaniu zamówienia.

6.  Wszystkie podane w sklepie ceny są cenami brutto i zawierają 23% vat.

7.  Cena wyświetlana przy nazwie przedmiotu nie obejmuje opłaty za dostawę. Koszt dostawy jest doliczany do wartości zakupionych towarów podczas składania zamówienia, na stronie wyboru sposobu płatności (przedpłata lub pobranie). Zatem na ostateczny koszt zamówienia składają się cena towaru i cena przesyłki.

8.  Koszty przesyłki (dostawy) są zryczałtowane i zależą jedynie od wielkości przedmiotu. Koszty te zawierają 23% vat. Aktualny cennik i szczegółowe informacje na temat kosztów przesyłki znajdują się w zakładce koszty i czas dostawy.

9.  Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością ich otrzymywania do momentu wyczerpania zapasów w magazynie.

10.  O braku w magazynie jakiegokolwiek zamówionego artykułu lub jego uszkodzeniu powiadamiamy za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.

11.  W przypadku, gdy zamówienie obejmuje kilka pozycji i wystąpią trudności z uzyskaniem wszystkich zamówionych przedmiotów zamówienie realizowane będzie w dłuższym czasie (nie więcej niż 14 dni roboczych). Jednak na życzenie klienta sklep może podzielić zamówienie na kilka partii, nie pobierając jednak ponownie opłaty za przesyłkę. Firma zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu wysyłki towarów do 14 dni. Z reguły wysyłki realizowane są w ciągu 48 godzin.

12.  Zamówienie jest realizowane w ciągu 10 dni roboczych (średni czas realizacji to 3 dni) od momentu jego opłacenia przez klienta lub potwierdzenia płatności za pobraniem. W przypadku trudności z realizacją, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Termin dostawy może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od sklepu. Sklep nie odpowiada za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez pocztę polską oraz firmy kurierskie.

13.  Zamówienie zostanie zrealizowane, jeżeli będzie zawierało adres i telefon odbiorcy oraz adres jego poczty elektronicznej. W przypadku podejrzenia podania nieprawdziwych danych lub nieuczciwych zamiarów zamawiającego, sklep zastrzega sobie prawo do niewysyłania towaru (dotyczy szczególnie przesyłek „za pobraniem”).

14.  Zamówienia które posiadają notatkę z dalszą częścią zamówienia mogą być nie zrealizowane prawidłowo. wpisywanie w komentarzu/uwagach do zamówienia kolejnych pozycji zamówienia nie jest wiążące i nie podlega to rozczeniu tzn pracownik nie jest zobowiązany do realizacji zamówień zawartych w  komentarzu/uwagach. Zamówienie należy dokonywać od początku do końca dodając towar do koszyka lub wybierając opcję kup teraz. 

Komentarz/uwagi służą do ew wyboru koloru, wzoru itp.

 


  1. Firma ma prawo do umieszczenia klienta na czarnej liście. Klient taki nie ma prawa zakupu w naszym sklepie. Na czarna listę klient trafia za: 

 

- podanie fałszywych danych mających na celu nieuczciwe zamiary i nie jest w - stanie potwierdzić poprawności danych np podanie imienia i nazwiska:. Adam Mickiewicz,
- za nieodebranie/nieopłacenie przesyłki,  

- notoryczne zamawianie towarów i nie opłacanie ich w terminie.


 Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i są prezentowane w sklepie wyłącznie w celach informacyjnych.

 

 

PŁATNOŚCI

 

Sklep oferuje formy płatności:
- za pobraniem - za przesyłkę klient płaci przy odbiorze listonoszowi (ewentualnie w urzędzie pocztowym)  lub kurierowi.
- przedpłata - przesyłka zostanie wysłana po wpływie pieniędzy na rachunek bankowy sklepu. Przedpłaty można też dokonać przy odbiorze osobistym uprzedzając o tym sprzedawcę.
- gotówka - przy zakupach w sklepie stacjonarnym / odbiorze osobistym


Nr konta bankowego
mbank: 90 1140 2004 0000 3402 4726 8425

 Każdy klient otrzymuje od sklepu na dowód zakupu towaru paragon fiskalny. Na życzenie klienta istnieje również możliwość wystawienia faktury vat, o czym należy poinformować w komentarzu podczas składania zamówienia. Jeżeli faktura vat ma być wystawiona na firmę, należy podać dane oraz NIP firmy. Chcąc otrzymać fakturę vat klient automatycznie zgadza się na jej wystawienie bez podpisu.

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

Sklep realizuje wysyłki za granicę jednakże po wcześniejszym kontakcie oraz ustaleniu indywidualnej ceny przesyłki. Cena przesyłki zagranicznej uzależniona jest od wagi paczki. Przesyłki realizowane są za pomocą Poczty Polskiej.

 


Możliwość płatności kartą w sklepie stacjonarnym.

 

Reklamacje, anulowania i zwroty

 

 Złożone zamówienie może być anulowane tylko drogą telefoniczną: Biuro Obsługi Klienta 518-077-402. Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane. W przypadku nieopłacenia zamówienia w ciągu 30 dni kalendarzowych następuje jego automatyczne anulowanie natomiast klient trafia na czarną listę jako - nie wywiązujący się z zamówienia.

 Klient może odstąpić od umowy w terminie 10 dni od daty odebrania towaru i niezwłocznie zwrócić zakupiony towar. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie został w żaden sposób zniszczony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany dowód zakupu oraz opakowanie towaru. Sklep gwarantuje zwrot ceny towaru. Pieniądze zostaną wysłane przelewem na wskazany numer konta bankowego. Koszt pierwotnej wysyłki i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Zatem jeżeli klient zwraca towar a został on wysłany prawidłowo (zgodny z zamawianym) odsyła go na własny koszt a firma zwraca pieniądze za towar pomniejszone o koszty przelewu tj. 1 zł.

W przypadku reklamacji prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny oraz przesłanie wadliwego towaru do sklepu, na adres:

P.P.H.U. Moto Mix
Franciszków
ul. Szkolna 33
21-040 Świdnik

z dopiskiem „reklamacja”.

Klient odsyła przedmiot na swój koszt. Jeżeli wyniknie sytuacja że towar jest zły (niekompletny, brakujący element itd.) i jest to wina producenta - zwroty są rozpatrywane w trybie: Klient odsyła towar, Firma przesyła towar wolny od wad lub zwraca koszty. Firma nie ponosi kosztów pierwotnej wysyłki do klienta.

Jeżeli reklamacja/zwrot jest wynikiem niedopatrzenia/błędu ze strony naszej firmy - zwroty są rozpatrywane w trybie: Klient odsyła towar, firma odsyła towar zgodny z zamawianym. Koszty wysyłki do firmy i ponownej wysyłki do klienta ponosi firma Moto Mix.

 

Firma nie przyjmuje jednak żadnych przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem.

 

Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu wraz z opisem przyczyny zwrotu (opis awarii, nie działania produktu itd.) i numerem konta do ewentualnego zwrotu gotówki lub poniesionych kosztów. Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, jeżeli tylko będzie taka możliwość. Za towar wadliwy uznaje się towar, który posiada wady techniczne.

 Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i są prezentowane w sklepie wyłącznie w celach informacyjnych.

 Wszystkie uwagi, propozycje, reklamacje i skargi prosimy kierować do:

Sklep internetowy „www.moto-mix.pl”,
21-040 Świdnik,
Franciszków, ul. Szkolna 33,
e-mail: bok@moto-mix.pl,
tel.: 518 077 402 w godz. 9.00 – 17.00 (pon.-pt.) sobota 9:00-13:00.

Na rozpatrzenie reklamacji firma ma 30 dni roboczych.

 

 

 

Copyright

Copyright © 2012

Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie