-
Czujnik parkowania z głośnikiem, 8 czarnych sensorów - przód i tył
176.00
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 19 |
Dostępność | 1 kpl. |
Waga | 0.55 kg |
Kod kreskowy | |
EAN |
System wspomagania parkowania z głośnikiem, 8 czarnych sensorów - przód i tył
Asystent parkowania to zaawansowany system monitorujący przestrzeń za i/lub przed
pojazdem. Wykorzystuje fale ultradźwiękowe do wykrywania czy tor jazdy pojazdu jest wolny
od przeszkód podczas parkowania. Gdy wykryje jakiekolwiek przeszkody, informuje kierowcę
o tym za pomocą sygnału dźwiękowego i/lub wizualnego, zalecając zachowanie szczególnej
ostrożności. Komplet asystenta parkowania składa się z ultradźwiękowych czujników
parkowania, centralki sterującej, głośniczka i/lub wyświetlacza, otwornicy oraz niezbędnych
przewodów. Użytkowanie: Dokładny sposób montażu czujników znajduje się w instrukcji w pudełku. Instrukcja podłączenia: Czarny przewód – masa
Żółty przewód – zasilanie (+) DC 12V ze świateł cofania (do uruchomienia tylnych czujników)
Czerwony przewód – zasilanie (+) DC 12V po stacyjce
Biały przewód – warianty:
∫ (+) DC 12V do światła STOP lub czujnika pedału hamulca: przednie czujniki włączą się na 10
sekund po wciśnięciu hamulca
∫ (+) DC 12V do dodatkowego przycisku (np. na desce rozdzielczej): przednie czujniki będą
uruchamiane / wyłączane tym przyciskiem
∫ (+) DC 12V do istniejącego punktu instalacji pojazdu (np. przednich halogenów): przednie
czujniki uruchomią się po włączeniu halogenów.
Przednie czujniki działają przez 10 sekund po podaniu impulsu napięcia (+) DC 12V na biały
przewód, lub w sposób ciągły, jeśli przewód będzie pod stałym napięciem (+) DC 12V. Po
włączeniu biegu wstecznego (przy cofaniu) system automatycznie przełączy się na tylne
czujniki, nawet jeśli na białym przewodzie wzbudzającym przednie czujniki jest napięcie (+)
DC 12V.
Po wyłączeniu sygnału z tylnych czujników centralka automatycznie przełączy się na
10 sekund na odczyt przednich czujników.
System zawsze przekazuje wskazania przednich
lub tylnych czujników, nie przekazuje obu stron na raz. Ważne! Przechowuj poza zasięgiem dzieci. Specyfikacja techniczna:
1. Napięcie znamionowe: 12V
2. Zakres napięcia pracy: 9 ~ 16V
3. Prąd znamionowy: 20 mA ~ 200 mA
4. Monitorowana odległość: 0.3 – 2.5 m
5. Częstotliwość pracy: 40 KHz
6. Temperatura pracy: -30 ~ +70 ̊C
7. Temperatura pracy wyświetlacza: -20 ~ +60 ̊C
8. Temperatura pracy głośniczka: -30 ~ +80 ̊C
9. Czas reakcji czujników: 300 ms
10. Średnica czujnika: ø22.5 mm
11. Alarm dźwiękowy po wykryciu przeszkody w zakresie odległości: 0.1 m ~ 1.5 m
12. Głośność alarmu dźwiękowego: 73 dB
pojazdem. Wykorzystuje fale ultradźwiękowe do wykrywania czy tor jazdy pojazdu jest wolny
od przeszkód podczas parkowania. Gdy wykryje jakiekolwiek przeszkody, informuje kierowcę
o tym za pomocą sygnału dźwiękowego i/lub wizualnego, zalecając zachowanie szczególnej
ostrożności. Komplet asystenta parkowania składa się z ultradźwiękowych czujników
parkowania, centralki sterującej, głośniczka i/lub wyświetlacza, otwornicy oraz niezbędnych
przewodów. Użytkowanie: Dokładny sposób montażu czujników znajduje się w instrukcji w pudełku. Instrukcja podłączenia: Czarny przewód – masa
Żółty przewód – zasilanie (+) DC 12V ze świateł cofania (do uruchomienia tylnych czujników)
Czerwony przewód – zasilanie (+) DC 12V po stacyjce
Biały przewód – warianty:
∫ (+) DC 12V do światła STOP lub czujnika pedału hamulca: przednie czujniki włączą się na 10
sekund po wciśnięciu hamulca
∫ (+) DC 12V do dodatkowego przycisku (np. na desce rozdzielczej): przednie czujniki będą
uruchamiane / wyłączane tym przyciskiem
∫ (+) DC 12V do istniejącego punktu instalacji pojazdu (np. przednich halogenów): przednie
czujniki uruchomią się po włączeniu halogenów.
Przednie czujniki działają przez 10 sekund po podaniu impulsu napięcia (+) DC 12V na biały
przewód, lub w sposób ciągły, jeśli przewód będzie pod stałym napięciem (+) DC 12V. Po
włączeniu biegu wstecznego (przy cofaniu) system automatycznie przełączy się na tylne
czujniki, nawet jeśli na białym przewodzie wzbudzającym przednie czujniki jest napięcie (+)
DC 12V.
Po wyłączeniu sygnału z tylnych czujników centralka automatycznie przełączy się na
10 sekund na odczyt przednich czujników.
System zawsze przekazuje wskazania przednich
lub tylnych czujników, nie przekazuje obu stron na raz. Ważne! Przechowuj poza zasięgiem dzieci. Specyfikacja techniczna:
1. Napięcie znamionowe: 12V
2. Zakres napięcia pracy: 9 ~ 16V
3. Prąd znamionowy: 20 mA ~ 200 mA
4. Monitorowana odległość: 0.3 – 2.5 m
5. Częstotliwość pracy: 40 KHz
6. Temperatura pracy: -30 ~ +70 ̊C
7. Temperatura pracy wyświetlacza: -20 ~ +60 ̊C
8. Temperatura pracy głośniczka: -30 ~ +80 ̊C
9. Czas reakcji czujników: 300 ms
10. Średnica czujnika: ø22.5 mm
11. Alarm dźwiękowy po wykryciu przeszkody w zakresie odległości: 0.1 m ~ 1.5 m
12. Głośność alarmu dźwiękowego: 73 dB
Cena za jeden zestaw.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci