• Płatności

PŁATNOŚCI

 

Sklep oferuje formy płatności:
- za pobraniem - za przesyłkę klient płaci przy odbiorze listonoszowi (ewentualnie w urzędzie pocztowym)  lub kurierowi.
- przedpłata - przesyłka zostanie wysłana po wpływie pieniędzy na rachunek bankowy sklepu. Przedpłaty można też dokonać przy odbiorze osobistym uprzedzając o tym sprzedawcę.
- gotówka - przy zakupach w sklepie stacjonarnym / odbiorze osobistym


Nr konta bankowego
mbank: 90 1140 2004 0000 3402 4726 8425

 Każdy klient otrzymuje od sklepu na dowód zakupu towaru paragon fiskalny. Na życzenie klienta istnieje również możliwość wystawienia faktury vat, o czym należy poinformować w komentarzu podczas składania zamówienia. Jeżeli faktura vat ma być wystawiona na firmę, należy podać dane oraz NIP firmy. Chcąc otrzymać fakturę vat klient automatycznie zgadza się na jej wystawienie bez podpisu.

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

Sklep realizuje wysyłki za granicę jednakże po wcześniejszym kontakcie oraz ustaleniu indywidualnej ceny przesyłki. Cena przesyłki zagranicznej uzależniona jest od wagi paczki. Przesyłki realizowane są za pomocą Poczty Polskiej.

 


Możliwość płatności kartą w sklepie stacjonarnym.

 

Reklamacje, anulowania i zwroty

 

 Złożone zamówienie może być anulowane tylko drogą telefoniczną: Biuro Obsługi Klienta 518-077-402. Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane. W przypadku nieopłacenia zamówienia w ciągu 30 dni kalendarzowych następuje jego automatyczne anulowanie natomiast klient trafia na czarną listę jako - nie wywiązujący się z zamówienia.

 Klient może odstąpić od umowy w terminie 10 dni od daty odebrania towaru i niezwłocznie zwrócić zakupiony towar. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie został w żaden sposób zniszczony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany dowód zakupu oraz opakowanie towaru. Sklep gwarantuje zwrot ceny towaru. Pieniądze zostaną wysłane przelewem na wskazany numer konta bankowego. Koszt pierwotnej wysyłki i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Zatem jeżeli klient zwraca towar a został on wysłany prawidłowo (zgodny z zamawianym) odsyła go na własny koszt a firma zwraca pieniądze za towar pomniejszone o koszty przelewu tj. 1 zł.

W przypadku reklamacji prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny oraz przesłanie wadliwego towaru do sklepu, na adres:

P.P.H.U. Moto Mix
Franciszków
ul. Szkolna 33
21-040 Świdnik

z dopiskiem „reklamacja”.

Klient odsyła przedmiot na swój koszt. Jeżeli wyniknie sytuacja że towar jest zły (niekompletny, brakujący element itd.) i jest to wina producenta - zwroty są rozpatrywane w trybie: Klient odsyła towar, Firma przesyła towar wolny od wad lub zwraca koszty. Firma nie ponosi kosztów pierwotnej wysyłki do klienta.

Jeżeli reklamacja/zwrot jest wynikiem niedopatrzenia/błędu ze strony naszej firmy - zwroty są rozpatrywane w trybie: Klient odsyła towar, firma odsyła towar zgodny z zamawianym. Koszty wysyłki do firmy i ponownej wysyłki do klienta ponosi firma Moto Mix.

 

Firma nie przyjmuje jednak żadnych przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem.

 

Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu wraz z opisem przyczyny zwrotu (opis awarii, nie działania produktu itd.) i numerem konta do ewentualnego zwrotu gotówki lub poniesionych kosztów. Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, jeżeli tylko będzie taka możliwość. Za towar wadliwy uznaje się towar, który posiada wady techniczne.

 Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i są prezentowane w sklepie wyłącznie w celach informacyjnych.

 Wszystkie uwagi, propozycje, reklamacje i skargi prosimy kierować do:

Sklep internetowy „www.moto-mix.pl”,
21-040 Świdnik,
Franciszków, ul. Szkolna 33,
e-mail: bok@moto-mix.pl,
tel.: 518 077 402 w godz. 9.00 – 17.00 (pon.-pt.) sobota 9:00-13:00.

Na rozpatrzenie reklamacji firma ma 30 dni roboczych.

Koszty przesyłki uzależnione są od rodzaju zakupionego przedmiotu – jego wagi, wymiarów i ceny oraz wybranej formy płatności (przelew lub pobranie). Niewielkie przedmioty o wadze do 1-2kg nadajemy listami poleconymi lub ekonomicznymi, zaś większe i cenniejsze wysyłamy paczkami. Przesyłki te są przesyłkami rejestrowanymi. Niektóre przedmioty np. kołpaki, pokrowce maja zastrzeżoną formę dostawy TYLKO KURIER ze względu na bezpieczeństwo.